29.12: chars.html: hobittien armor 4, rodut muutettuja, evaluate-skill, saves +1 per 6 tasoa, ei 5 spells.html: resurrect, fireball, enforce wall selvennetty, turn undead pumpattu hitusen, stoneskin uusittu, dig, banish, banish evil, summon, rock to mud, major conjuration, charm monster, ward, hide aura lisätty system.html: restoration 20%, hyökkäykset 6+6+6... tekevät lisävauriota ja 6 tekee ainakin yhden vauriota... bestiary.html: ököjä vähän muuteltu 30.12: attrib.html: invisiblity uusittu system.html: heitto 6 tekee vauriota jos base 3+; lisäksi heiton 1 saa heittää uusiksi, jos kohde haluaa osuman. grab tarkennettu. bestiary.html: paljon uusia kivoja ököjä spells.html: uusia kivoja miracleja, bless.. treasures.html: troll hide +3 armor, armor of deep light, paljon uusia gm.html: väsäsinpä moista... 31.12: gm.html: ohjeet wisheistä ja polymorphauksesta spells.html: strength antaa nyt +1 strong, vaikka jo olisi... 1.1: spells.html: fasten (lvl 6) lisätty system.html: muutettu MP-rajaksi magic level/2+5 --- 5.1: spells.html: banish evil (ja bless) ei tee vauriota, jos faith level alle unholyn HD. Ja curse siirtyy kamoihin vain heitolla 6 7.1: spells.html: summonin MP:t uusittu -- 11.1: chars.html: typot korjattu yms. spells.html: resurrect/reincarnaten jälkene kohteella 0 MP extra.html: uudet säännöt vihdoinkin paperilla 2.2: spells.html: chain lightning lisätty, animate deadin cc muutettu treasures.html: kamojen luokitukset lisätty 7.3. treasures.html: spelleaterit tarkennettu/uusittu