HELSINKI PROJECT

LYHYITÄ TARINOITA HELSINGISTÄ JA LÄHIYMPÄRISTÖSTÄ VUONNA 2036


"Tämä puku, se tiesi mitä halusi. Ja tiesin minäkin. Joku huolehtimaan laitoksen turvajärjestelmistä - tai ei joku, juuri oikea mies oli valmiiksi mielessä. Ja sitten joku huolehtimaan mahdolliset käytännön ongelmat - ei mikään sekopää, ei tässä mihinkään ongelmiin haluta. Ei sata kiloa ole sen arvoista.

Ja sitten se suunnitelma. Karttoja oli jo valmiina, mutta ei se riitä - kaikki piti miettiä valmiiksi, ei tätä perusstuffilla tehdä, ja he haluavat kunnon suunnitelman, ennenkuin heittävät kamostuffia ja muuta tavaraa. Ja kunhan lähetys alkaa, siinä ei montaa minuuttia ole liikaa aikaa."

Helsinki project on Syndicate-kampanja, joskin kampanjan siitä tekee enemmän ajan jatkuvuus ja sama alue kuin hahmojen jatkuvuus. Seikkailut ovat yleensä lyhyitä, ja vaikka kuroutuvatkin osittain yhteen, hahmot ja pelaajat voivat vaihtua tiuhaakin tahtia, riippuen ihan siitä, mitä seuraavaksi tehdään ja ketkä pääsee paikalle.

Hahmojen on tarkoitus olla tyypillisiä Syndicate-ammattilaisia, jotka liikkuvat laillisen yhteiskunnan ja rikollisjärjestöjen rajamailla, tehden satunnaisia hommia liksaa vasten tai ehkä omia keikkojaan. Jokaiseen sessioon on tarkoitus ottaa vain 3-4 pelaajaa.

Pelisessiot pidetään näillä näkymin joka parillisen viikon maanantai, alkaen kello 18 tai 19, pelinjohtajan yksiössä Kalliossa. Aika saattaa muuttua tilanteen mukaan, mutta näin aluksi.

Ilmoittautuminen on jokaiseen pelisessioon yleensä erikseen. Mainos tulee sopivalle postituslistalle ja/tai nyysseihin tai ircciin. Yleensä nopeammat syövät hitaat.

Kampanja-alue, eli Helsinki 2036, on työprojektin alla, joten ympäristö saattaa muokkautua kampanjan edetessä, varautukaa tähän. Näin aluksi voi vilkaista vanhoja määritelmiä.


RIP Syndicate (c) Kalle Marjola 1993-1998